maybe a little help - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Franzen - WaarBenJij.nu maybe a little help - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Franzen - WaarBenJij.nu

maybe a little help

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Een klein berichtje terzijde:

ik zou dolgraag een website en een schoolreisje willen organiseren voor Sri Ragavendra School (zie de foto's) en zoals te zien, heeft het schooltje geen cent te makken. Ik kan dat alleen niet allemaal zelf betalen, dus mochten jullie een klein handje willen helpen dan zijn ik en de school dolblij. Voel je niet verplicht, maar mocht je dus wat kleins willen storten dan kan dat op mijn rekening 7316453 t.n.v. K.J. Franzen te Leiden o.v.v. Sri Ragavendra School.
Uiteraard zal ik de resultaten van het schoolreisje en de website aan jullie laten zien, als het allemaal gelukt is.

groetjes Kim

groetjes

  • 21 Oktober 2007 - 13:28

    Anno:

    Wat voor schoolspullen hebben jullie eigenlijk nodig? Nu ik sinds kort zelf rondhuppel in onderwijsland, kan ik misschien eens hier en daar gaan rondneuzen.
    Stuur maar een e-mail.

  • 21 Oktober 2007 - 15:02

    Roos:

    Wat een leuk initiatief Kimmie! Onder het mom: "ik drink deze week wel wat minder biertjes" heb ik zojuist geld naar je overgemaakt! Veel plezier ermee!
    x Roos

  • 21 Oktober 2007 - 17:03

    Sylvie:

    Zie ook berichtje Anno, wellicht hebben wij nog iets dat je kunt gebruiken
    Liefs

  • 21 Oktober 2007 - 19:34

    Rosa:

    supergoed idee kimmioot!

    goed dat je het zo naar je zin hebt! keep up the good work!

  • 05 November 2007 - 00:01

    Rienie:

    Kimmieeee!
    Mooi dat je het naar je zin hebt...kennelijk wel druk, je bent niet echt gul met je berichtjes :)
    Laat binnenkort weer ff weten hoe het gaat, hier gaat alles top!
    XXXX

  • 10 November 2007 - 20:44

    Hetty:

    Heej Kim,

    We hebben geen gedag meer kunnen zeggen omdat je ziek op bed lag. Alweer wat beter mag ik hopen??

    Ey veel succes nog met werken bij AMAIDI en geniet natuurlijk van het reizen dat je nog gaat doen! Have fun!

    Liefs Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15727

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: